Wyszukiwarka


Nawigacja
Strona Główna
Dodaj zdradę
Artykuły
Kontakt
CZAT (jest 0 zobacz kto)

Ekipa portalu
Test na wierność
Portal w pigułce


Wasze zdrady
Zdradzone przez męża
Zdradzeni przez żony
Zdradzone przez chłopaków
Zdradzeni przez dziewczyny
Zdradzeni w innych związkach
Zdradziłem - zdradziłam
mama/tata zdradza

Pomocne instytucje
Detektywi
Prawnicy
Psycholodzy
Poradnie rodzinne
Dodaj instytucję

Wzory dokumentów
Porady prawne

Zbanowani użytkownicy
Polityka cookies
Postrzeleni kulkami
Użytkowników Online
Gości Online: 56
Użytkownicy Online: normalnyfacet

Zarejestrowanch Uzytkowników: 13,390
Najnowszy Użytkownik: Solaris
Ostatnie Artykuły
Potęga przebaczenia
Jak rozwiązać proble...
Dziecko ofiara małże...
Życie po zdradzie
Ból emocjonalny R...
Reklamy...
Nic nie ma i nie bylo.
Zdradzony przez żonęWyrywek z korespondencji mojej zony na naszej klasie. Twierdzi ze to nic nie jest i nie bylo. Oczywiscie nie czytalbym jej korespondencji gdyby zachowywala sie normalnie. Moze jakis zyczliwy tlumacz albo tlumaczka wytlumaczy mi te tresc :
Witaj Krzysiu!
Dla Ciebie tez Walentynkowe buziaki!Spoznione ,ale szczere!Mam nadzieje,ze nasi malzonkowie nie obraza sie o to.
Wczoraj ogarnelo mnie lenistwo,ale takie ogromne!Przez caly dzien prawie nic nie zrobilam!Dzisiaj bedzie innaczej.Wieczorem wejde sobie na ta strone ,ktora mi podales(o medytacjach)napewno jest tam cos dla mnie...................

Kiedys napisze Ci wiecej o tych przezyciach ,a najlepiej byloby gdybysmy sie spotkali.Co nie?Narazie koncze.Pozdrawim.No i ogromny buziak walentynkowy,pa..



Witaj Krzysiu!
Dzieki,ze sie o mnie martwisz.U mnie narazie wszystko ok.Wlasnie mialam dzisiaj rano odwiedzic kolezanke i.... zaspalam!!!!Ale wstyd! Uwielbiam rano dlugo spac ! A ty????
............

Pozdrawiam Cie ,Pa
i pisz do mnie duzo i czesto! Uwielbiam czytac twoje maile! Kaska



Hej Kasieńko!!

Dzięki za słodkiego buziaka i cieszę się że napisałś!!! O buziaki nikt się nie powinien obrażać!!
...........


Spotkac się to by było super!!! Zapraszam do xxxx !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wsiadaj w auto, autobus i przybywaj!!!! Myslę, ze się spotkamy, jeśli tylko będziemy tego bardzo chcieli!!
Przed chwilą była śniezyca a teraz pojawiło się słońce na ciemnym niebie ale widoki mam z biura. Chcę już wiosny, ale też jeszcze mam zamiar pojeździć na nartach, uwielbiam to!!
Cieszę się, że jutro sobota,bo mam zaległości w spaniu:) zaszaleję do 10:)

Buziaki dla Ciebie i do kolejnego mejla

K.
Komentarze
Strona 1 z 2 1 2 >
Fenix dnia luty 27 2013 15:25:36
Może jeszcze nie romans , ale typowy objaw
Codzienne maile wspólne zainteresowania ( medytacja)
Coś się kroi
Może żona Krzysia nie widzi w tym nic złego , ale raczej delkatnie pogrzeb , poczytaj
Może telefon też warto sprawdzić
Tylko na początek nie wyskakuj do niej z rewelacja że wiesz
Bo jak wyskoczysz ona sprytnie Krzysia ukryje i pozostaniesz w sferze domysłów

Komentarz doklejony:
A doczytałam , więc ona wie że Ty wiesz
Będzie trudniej
chcesz mieć pewnośc jak napisałam pogrzeb , może program szpiegujący na komputer
Nie gadaj już nic nawet możesz udawac że sie pomyliłeś i jej wierzysz
A swoje rób

rogacz76 dnia luty 27 2013 16:50:56
Wiesz co to za strona o której pisała Twoja Pani do "przyjaciela".Może tam odnajdziesz część "prawdy"o tej ich znajomości.

Deleted_User dnia luty 27 2013 18:53:33
Oczywiscie nie czytalbym jej korespondencji gdyby zachowywala sie normalnie.

Zatem na czym polega to jej zachowanie, które normalnym nie jest?
To może być ważna wskazówka.
Maile, cóż, takie ble, ble, ble....o niczym.
Właściwie nie rozumiem, czemu te maile mają służyć.
Wydaje mi się, że Kaśka się po prostu śmiertelnie nudzi, stąd zachęca Krzyśka do pisania maili. Być może obojgu coś chodzi po głowie ale nikt z nich nie robi pierwszego ruchu kierującego tą korespondencję w wiadomym kierunku. Co się z tego może urodzić...któż to wie. Ponoć głównie nuda jest przyczyną zdrad w małżeństwie, zatem z tą nudą żonki powinieneś chyba Jurku zawalczyć.

grucha dnia luty 27 2013 19:07:56
Witam dodam tylko ze z malej chmury moze byc duzy deszcz.Nie napisales nic jak sie zachowuje w zyciu codziennym czasami mozna wyczuc ze kobieta jest myslami gdzie indziej pozdro.

rogacz76 dnia luty 27 2013 19:46:02
Margaret
No wiesz?.Nudzi się?.Przecież tam jest czarno na białym że,planują "spotkanie"w celu wymiany doświadczeń związanych zapewne z przeżyciami po lekturze wspomnianej strony.A tak w skrócie to widać jak na dłoni że,Oni flirtują w najlepsze.Dla wielu z Nas takie zachowanie mężatki mogłoby być zdradą mentalną.Nieprawdaż?.
No i nie wiadomo czy do tegoż spotkania wcale nie doszło.

hmm dnia luty 27 2013 20:20:41
Żona najwyraźniej ma za dużo czasu, musi wypełniać pustkę nowymi pomysłami, szkoda tylko, że takie akurat pomysły przyszly jej do głowy, jest to wstep do zdrady fizycznej, zaczyna się od rozmów, potem spotkanko jedno, drugie...potem wiadomo co. Najwyraźniej złapałeś żonę zanim przeszła na następny etap....." Dla Ciebie tez Walentynkowe buziaki!...."a najlepiej byloby gdybysmy sie spotkali.Co nie?"....zauważ, że to ona wysyła buziaki a on przyjmuje, to ona namawia do spotkania a on przyjmuje, czyli to jej bardziej zależy na tym aby się to rozwinęło.

Ekhangel dnia luty 27 2013 20:24:12
Pal licho zdradę, twoja oblubienica ma mentalność towarzyską czternastoletniej krejzolki. Podziwiam wytrzymałość.

rogacz76 dnia luty 27 2013 20:29:30
Ciekawe co to za "medytacja"że,małźonka jest tak ciekawa jakie będzie miała "przeżycia"?.
cyt. Kiedys napisze Ci wiecej o tych
przezyciach ,a najlepiej byloby
gdybysmy sie spotkali.Co nie?

Komentarz doklejony:
Pozdrawiam Cie ,Pa
i pisz do mnie duzo i czesto!
Uwielbiam czytac twoje maile!
Kaska
Jak dla mnie powyższe słowa świadczą że,małżonka nie traktuje tego krzysia tylko jako "przyjaciela".
Widać że,mentalnie jest Jej bliski.
Może to Jej szkolna niespełniona miłość przeżywająca odrodzenie?.
Tak czy inaczej granica została przekroczona.

Deleted_User dnia luty 27 2013 21:16:16
Ciekawe co to za "medytacja"że,małźonka jest tak ciekawa jakie będzie miała "przeżycia"?


No jak to jaka R76, medytacja jako niezbędny wstęp i podstawa seksu tantrycznego, rozkosz absolutna, wręcz kosmiczna....ponoć.
Gra jest warta świeczki myślęsmiley

marswiatek dnia luty 27 2013 21:54:30
oj ja bym już ukrecaqła tej kurze łep....nie czekaj az zacznie znosić jaja...ucinaj ta ich znajomośc

Strona 1 z 2 1 2 >
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Podobne zdrady
Reklama Zjawy i demony
www.parapsychologia.zjawa.com
bylo ale sie zmylo
Zdrady nie bylo? Nie wiem co o tym myslec
Poco to mi bylo
Logowanie
Login lub e-mail

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Aktywne tematy !!!
bardzo dziwna historia
Zdradziła i odeszła ...
Zdrada około sześcd...
Ma innego jestem nap...
podła kochanka
Nie daje rady - c.d.
Zdradzilam
Prawie mija rok
Wdałam się w romans ...
rok po zdradzie nie ...
Zdradziła mnie z Kuz...
Moja żona kilkakrotn...
Czy zemsta i zniszcz...
Najlepszy przyjaciel...
Zalamana
42 lata razem, kogoś...
nie wierny partner i...
Zdrada - brak juz siły
Poradźcie Podłej Zdr...
Czy po raz kolejny s...
Badoo
Jestem kochankiem
Już nie zaufam żadne...
Recydywa, co robić d...
Jak wrocic do swiata...
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

poczciwy
01/04 20:50
https://www.youtube.com/c
hannel/UC9Jc30vlzRL367GWh
D9erVA/videos


Archiwum
Reklamy
Rehabilitacja Andrychów
Copyright © 2007-2015 www.zdradzeni.info